FrågeStund!!!



Nu kan ni fråga om vad ni vill!!<33

Kommer svara på allt jag kan!!<333

Kraaaaaaaaaam!<3

(Jag vet att det inte blev nå Musica la Styrke idag men ajg hinner inte kanske om typ 1 timme men inte nu om jag inte hinner om 1 timme så blir det 2 videoklipp imon istället)

 


Postat av: Camilla

Hej fin blogg älskar den!

Jag undrar hur länge har du tyckt om Tove eller snarare sakt älskat henne?

Och vad har du för ögonfärg?

Ha en bra dag!<3

2010-04-06 @ 13:43:03
Postat av: AaLMa'<3

sv: asså fattar du inte att riksost var ett aprilskämt, läste du inte intervjun??? hhhahahahah

ooooooosmart.. hhhahhaahhahhahhahahhaha xD

jag asgarvade när jag såg det på din blogg asså!

2010-04-06 @ 18:21:54
URL: http://tovestyrkes.blogg.se/
Postat av: hejmen du kan ju ej

joo..du sejer ju att man inte ska härmas o så du vet,men det video klippet hade jag på min blogg när jag hade frågestud,blev as ledsen när jag såg detta Demhat..

2010-04-06 @ 19:00:53
URL: http://tovefan.blogg.se/
Postat av: Sanna

Bästa bloggen om Tove!

Men nu till frågan:

Har du andra idoler förutom Tove?

2010-04-25 @ 15:39:10
Postat av: Anonym

Hej Sanna är min vän och hon tipsade din blogg till mej och den är bäst som hon sa!

Men jag har litte frågor till dej=)

Vad är det bästa md Tove?

Vilken framträdande tyckte du var hennes bästa?

Egnligt mej så tyckte jag att hon var bäst på Rocktemat!<3

Men vad tycker du?

När tror du att Toves debutalbum kommer ut?

Hur länge har du haft Tove som idol?

Om du fick välja att träffa Tove eller träffa dina andra idoler vilken skulle du ha tagit då?

Om du vann en miljon vad skulle du göra först av pengarna? Vart bor du?

Hahaha nu vart det ganska måmga frågor:)

2010-04-25 @ 15:43:42
Postat av: Tove fan!

Hej jag är ett jätte stort Tove fan och din blogg är bäst!

Det< står så mycket om henne som jag inte visste:)

Men jag undraar vart du får alla dina bilder ifrån?

Dom är sp fina!333

Och har Tove bdb(Bilddagboken)

Och har du bdb?

Om du har det vad heter du där?

Hoppas du kan svara på mina frågor:)

Isåfall vad heter hon där

2010-04-28 @ 20:57:39

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: