Intervju med Tove!<3

Tove Styrke Bloggen (TSB): Hej Tove!
Tove (T): Hej!
TSB: Det här var en överraskning. Hur kom du in på det här med ost?
T: Under Idol blev det ju mycket cheezeburgare på Max.
TSB: Varför blev du så fascinerad av just cheezeburgare?
T: Kanske mest för att dom har burgarklassens diskreta charm.

TSB: När fick du erbjudandet från Riksost?
T: Jag har ju alltid varit intresserad av osteologi. Jag skulle ha pluggat till osteolog, men jag kom inte in på den linjen. Och musik var mitt andrahandsval.
TSB: Har du någon utbildning inom osteologi?
T: Nej, men jag kommer att få internutbildning inom Riksost.
TSB: Fantastiskt! Vad sade du när du fick erbjudandet av Riksost?
T: Cheezus!

TSB: Vi har fått vänta länge. Men äntligen fick vi veta vad du ska göra.
T: Ja, det var i Grevéns tid.
TSB: Vad kommer vi att märka av din nya karriär?
T: Till att börja med kommer jag att byta namn.
TSB: Till vad då?
T: Tove Östman.

TSB: På vilket sätt har det här hemliga projektet anknytning till musik?
T: Jag ska vissla militärmarscher medan jag gör ostarna.
TSB: Militärmarscher?
T: Ja, från Ostpreussen.

TSB: Okej Tove Östman, då får jag tacka för intervjun.
T: Tack själv. Får man hälsa?
TSB: Ja.
T: Då önskar jag mig en bra hälsa.
TSB: Men det får  man väl om man äter mycket ost?
T: Ja, men osten måste vara från Riksost!
TSB: Varför det?
T: Har du inte hört det? ”Till vardag och fest, Riksost är bäst!”
TSB: Tack, Tove Styrke… Tove Östman… jag tror det räcker så.
T: Tack själv.

TSB: Det här var Tove Ostman Bloggen, tidigare känd som Tove Styrke Bloggen, årets första vårdag! Det här inlägget var sponsrat av Riksost!

T: Du glömmer väl inte reklamfilmen?
TSB: Nej visst ja! (Host, harkel…) Hello cheezelovers! Här är en cool ostrulle med Ingmar Bergman och Sven Wollter! Missa inte den!

Ni får också 2 bilder på den underbara TOVE!


Postat av: AaLMa'<3

hahhahahhahahahhahaha xD

think before you drink asså demhat, hahahaha xD

2010-04-05 @ 22:28:33
URL: http://tovestyrkes.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: