TOVE PÅ SKANSEN!

Som jag skrev i ett inlägg att jag skulle se Tove live på Skansen och det gjorde jag!
Men på tal om Skansen så vart bilderna misslyckad!;(
Alltså det gick till såhär:
Jag var på grönan när klockan blev halv sju så sa jag till min kusin att vi skulle till Skansen och så skulle vi ditt problemet var att min kusin inte sprang utan gick fast jag sa till henne skynda!
Men aja efter de är vi framme och de är fullt med folk där!
Jag är ju så glömsks så jag hade glömmt att köpa biljetterna!!!!!!!!!!
Så vi fick stå upp med massa av folk och det var folk framför mej så det vart inte bra bilder men jag hörde och såg!;)
Men förre allting skulle börja så kom Tove till dom som hade köpt biljetterna (jag var långt ifrån henne då) så jag sprang som inne i helvete ditt och var så nära henne(bilderna kommer) precis när jag skulle ropa Tove för att visa min tröja så ropar nån annan så hon kollar på den personen efter det var hon tvungen att gå!

En video från när hon sjöng:





Såhär nära var jag henne: (det var här någon ropade på henne)


Här var hon tvungen att gå:(



ÄNTILIIIIIIIIIIIIIIGEN så kom Anders ut:


Massa med folk!:



Tove (bilden är suddig jag vet)


Tove (suddig bild)


Tove:


Tove:


Tove:


Tove:


Tove:

Hahaha jag sprang runt som en galning!
Jag ramlade på stenar, gick förbi sjukt många med männsikor, har sakt över 100 gånger förlåt till folk för jag har typ kommit åt dom för att få den bästa bilden!
Jag har typ 5blåmärken nu!;)
Men aja det är värt det!:)
Fast jag inte kunde prata med Tove eller ta en bild med henne så kommer detta vara ett minne för livet!♥
Faan vad jag älskar dej Tove!;)
Jag åkte 3 timmar bara för att träffa Tove och det är värt det..♥

En till vide från Skansen:


Visst var hon bra?
Bara om Tove visste hur mycket jag älskar henne..

Postat av: E

Vad man känner sig bortskämd när jag bara kunde sätta mig på en vvip plats. Haha. Jag var bara ett par meter från henne några gånger innan showen :)

2010-08-12 @ 07:06:14

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: