Svar till Amanda(:



Amanda:
Hej super bra Tove blogg!
Kan du skriva litte om de själv?
Skulle vara kul att veta!
Puss och Kram!<33

Sv:Naww tack!<3
Vad glad jag blir(:
Okej here we go:

Jag är en tjej som är 12 år(fyller 13 den 5 Juli)
Jag bor i Bollnäs(Hälsingland)
Mina föräldrar är från Kurdistan så alltså är jag Kud(:
Jag har blå/gröna ögon och har gansk långt hår typ halva ryggen !
Håret är brunt inte mörkt inte heller ljus utan mitt i mellan=)
Mina idoler är Tove Styrke och Vanessa Hudgens:D
Tove blev min idol sen hennes första audtion i Umeå!
Jag bara ällllskade hennes röst!
Själv var jag inte så besat av idol förr men när jag såg Tove så blev jag dte jag kollade på idol varje dag och sen varje vecka och röstade och röstade varje vecka !
Den vecka Tove åkte ut börja jag grinna !
Tårarna bara rann och rann!
Men sen fick jag reda på att det skulle komma en skiva snart och då blev jag genast på bättre humör fast jag visste egentligen att hon skulle få släppa en skiva=)

Hoppas du är nöjd med svaret:D


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: