Bjuder på litte bilder..:D<333



Litte bilder på världens sötaste,snyggaste ja allt Tove Östman Styrke..=)<33
KOMMENTERA OM NI TAR DOM..:D<33

Postat av: r

Så otroligt vacker, blir varm i hela kroppen bara jag tänker på dig. Många killar är ute efter en sak och en sak endast när det gäller tjejer,förstår inte riktigt detta, absolut inte med tjejer som dig i världen.

Allt jag önskar är att bara få vara tillsammans med dig och bara njuta av att få hålla dig i mina armar♥



(why do I even explain my love here? I should go out and show her my love instead..)

2010-01-29 @ 16:44:46
Postat av: r

Så otroligt vacker, blir varm i hela kroppen bara jag tänker på dig. Många killar är ute efter en sak och en sak endast när det gäller tjejer,förstår inte riktigt detta, absolut inte med tjejer som dig i världen.

Allt jag önskar är att bara få vara tillsammans med dig och bara njuta av att få hålla dig i mina armar♥



(why do I even explain my love here? I should go out and show her my love instead..)

2010-01-29 @ 17:44:19
Postat av: Anonym

oj blev visst dubbelpost

2010-01-29 @ 20:51:43

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: