Fakta om Tove såklart..!<3

Ålder: 17 år

Bor: I en gul villa med la familia

Familj: Mamma, pappa, lillasyster, storasyster, hund

Utbildning: Pågående. Andra året på musikprogrammet.

Hade jag inte varit människa hade jag blivit: En apa, eller kanske en liten gris

Person som varit viktig för mitt musikintresse: Katarina, min gamla sångfröken

Ovana: Biter på naglarna. Började under slutaudition-

Vanligaste tanke: ”Hoppsan”

Något ni inte visste om mig: Jag har på mig killkallingar ibland för att jag tycker det är skönt. Har ett par som ger mig tur.

Därför ska ni rösta på mig i höst: Därför att ni då får se mer av mig. Och det vill ni.




Postat av: Anonym

Söt blogg om Tove!<3

Jag hejade på henne=)<3

Och skit söt bild jag tar den!<3

2010-02-03 @ 16:05:22

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: