Mycket fakta om Tove!

Tove Anna Linnea Östman Styrke
Tove är född den 19 november 1992<3

Massor med snabbfakta!

Skostorlek 36.
Längd 168 cm.
Vikt 50 kg.
Ögonfärg brun.
Naturligt blont hår.
Hon har ett litet hjärta tatuerat på handleden.
Familjen bor i en villa i Umeå.
De har en golden retriever.
Högstadiet gick hon på Grubbeskolan och Minervaskolan.
Gick ut med 300 poäng. (Ulla-Bellas kommentar: Men Tove har A-ben!)
Går andra året på musikgymnasiet Midgårdsskolan.
Tove dricker kaffe.
Hon kan inte leva utan kärlek, chips och musik.
Hennes favoritgodis är saltlakrits och choklad.
Favoritmat Tove Styrke har är nudlar och pasta, gärna kryddstarkt. (Men beställ inte extra starkt på indonesisk restaurang!)
Till förrätt en toast och till dessert jordgubbar om Tove själv får välja.
Tove Styrke är INTE vegetarian.
Hennes favoritfilmer är Fight Club och Pulp Fiction.
Hon gillar Scrubs och Jackass.
I ett tidigare liv skulle Tove vilja leva på 60- eller 70-talet och se ut som Andy Warhols modell Edie Sedgwick.

Mer fakta...

Under Idol frågade Aftonbladet hur Tove sover. Så här svarade hon då:

1. Vad har du på nattduksbordet?
– Min mobil, internetkort från hotellet, ett par jättecoola John Lennon solglasögon och mitt armband.

2. Vad somnar du helst till?
– Här somnar man alltid till folk som sjunger, men annars helst tyst.

3. Det första du gör när du vaknar?
– Jag borstar tänderna.

4. Vad har du för sovställning?
– Jag sover på sidan.

5. Vad sover du i?
– Bekväma trosor och t-shirt.

När Tove fyllde sjutton sade hon: -Nu är det bara ett år kvar tills jag fyller arton! Jag är trött på att alltid vara yngst.


Postat av: Almizz

du har tagir det från mig :'(

du har kopierat :'(

jag är ledsen

2010-01-30 @ 18:53:31
URL: http://tovestyrkes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ohh shiiit va mycket fakta om Tove tack så mycket fick lära mej saker och ting jag inte visste om:D<3

2010-02-03 @ 15:55:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: