Tove´s gaderob..!<33

Du har sett henne på TV4:as "Idol"-scen i randiga tröjor, prickiga klänningar och coola kavajer, men om Tove själv får välja blir det skogshuggarskjortor och bikerboots.

Just nu bor den snygga, spralliga och naturliga Idol-Tove på hotell och garderoben finns i Umeå. Men GLAMOUR.SE fick kika in delar av den och tog också reda på vad som är Toves bästa kap, vad hon alltid har på sig och vilket plagg hon använder mest. Kolla in!








Vilken är din bästa fest accessoar?
– Jag tycker om att ha många armband och gärna udda, jag har väldigt många i mitt smyckesskrin.





– Det här är mitt armbandet har jag alltid på mig, det är virat flera gånger runt handleden och har en massa berlocker på.

 

Vad önskar du att du hade i din garderob?
– Åh, allt som Elin ger mig för att ha på fredagarna på Idol vill jag ha. Tre av de favoriterna som hon har gett mig var den röda klänningen som jag hade på mig för ett tag sen, en jacka som jag hade när jag sjöng ”Life on mars” och så den prickiga byxdressen från Topshop som jag älskar.
 

 

Vilket plagg är det du använder mest?
– Jag använder i särklass mest flanellskjortor, jag har ett par. De använder jag nästan varje dag och har en klänning under.
 

 

Vad är det mest glamorösa du har i din garderob?
– Oj, jag har inte så mycket glamoröst i min garerob. Men det måste vara någon klänning som hänger därinne.
 

 

Vem är din stilikon?
– Jag har inte en speciell person vars stil jag har som förebild utan jag hämtar inspiration lite varstans, till exempel från folk på gatan, från olika foton och så vidare. En person som alltid klär sig snyggt tycker jag är Lykke Li.
 

<---




Vilket är ditt genom tiderna bästa köp?
– Det måste vara mina svarta boots  som jag köpte, de var billiga och jag använder dem varje dag
 

 

Vilket är ditt sämsta köp?
– Det måste vara något av de budgetköpen som man har gjort med någon ny stil och har tänkt ”den här stilen kommer passa mig” och så gör det inte det.



Vilken är din favoritväska?
– Det måste vara denna, den har mamma köpt för jättelänge sedan på Indiska när det fortfarande hette ”Indiska magasinet”
 

 

Hur många skor har du?
– Jag har nog 20 till 30 par skor, de flesta av dem är lågskor men det är många för att vara så ung.
 

 

Har du fyndat något i din garderob som du är extra nöjd med?
– Min gröna manchesterkavaj. Det låter inte så fint men den är fantastiskt snygg, den köpte jag second hand.


Postat av: Anonym

Guuud vilka fina saker=)<33

Tack för att du vissade dom sakerna för mej=)<33

Love it(L)

2010-02-03 @ 16:00:21

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: