♥Tove bilder del 15♥+ Tove får skiiiiiivkontrakt!!!!!!!!!!!!

<--- Har jag gjort så skriv länk om ni tar den för det ser jag!

Tove Styrke (som nu är Toves artistnamn) har fått skivkontrakt med Sony Music(fast jag visste egentligen om det för Laila sa ju det)Helt otroligt! Besök Toves officiella hemsida och Tove har också en riktig twitter nu(:
Det är många som har fejkat vara Tove Styrke på twitter b la: en som kallade sig twitter.com/random019
Men toveostyrke heter hon nu alltså:  (Självwww.twitter.com/toveostyrke är jag vän med henne på twitter nu och jag heter JDBVAHLover) här kommer lite text som är kopierad från en annan Toveblogg:

Vad händer nu?

När Sony satsar på Tove är det inte som en kul grej. De har säkert tänkt sälja massor med skivor och konsertbiljetter. Jag gissar på en singel snart, som lanseras i teve, tidningar och radio. Ett album före sommaren och spelningar i sommar. Vi kommer nog att få höra MYCKET om Tove när Sonys PR-avdelning drar igång. Tove Styrke kommer säkert att synas i Nyhetsmorgon, Sommarkrysset, Allsång på Skansen och de andra programmen som Johan Palm, Amanda Jenssen och andra artister från Sony varit med i. Oj, oj, oj vad kul det ska bli…

PS

Tove Östman Styrkes artistnamn blir Tove Styrke och inget annat. Kul tycker jag(:

DS


Själv kommer jag blogga mer om skivkontraktet så fort jag får reda på det(:
<3(L)
Håll utsikt!<33
Och adda mej gärna på twitter(:

Skriv länk om ni tar bilderna:D

Postat av: Anna

2010-03-22 @ 16:49:56
Postat av: Anna

Hahaha förra gången så råka jag trycka på knappen men aja du har en jätte bra blogg!

Och jag tar bilderna =)

2010-03-22 @ 16:50:41

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: