Tove som baddräkt modell?

Panos: Hej Tove, jag skulle vilja se dig bära mina baddräkter!
Tove: Tyvärr, men jag tror inte vi har samma storlek.
Panos: Dom satt bra på Jannike Björling.
Tove: Apropå det så har jag hört att Björn Borg var väldigt bra på att laga mat.
Panos: Verkligen?
Tove: Ja, särskilt på att ”koka in” lax.
Panos: Tove… alltså, jag måste bara säga att du är så snygg… i vilken stjärnbild har du hittat dina ögon?
Tove: Låt mig svara med en motfråga: I vilket potatisland har du hittat din näsa?
Panos: När jag ser in i dina ögon ser jag hela universum.
Tove: Bra, då kanske du kan se var jag har lagt min rosa mobiltelefon.
Panos: Fröken verkar lite ironisk. Är det många idioter som har stött på er ikväll?
Tove: Nej, min herre är den förste.
Panos: Let’s get down to business. Vad ska du ha för att bli modell åt Panos Emporio?
Tove: Ten cents a dance.


P.s:Nån somm vill ha en collage?

Alltså nästan som header men man skriver inte bloggens namn och den kommer bara vara till den som vill ha den!<3

Hoppas nån vill♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: