♥Grattis Grattis Grattis!!!♥




Och där brast allt för årets trea.
- Jag har väldigt lätt för tårar. Det är mycket känslor nu när det är över.
- Man vet inte riktigt vad som kommer att hända nu, säger hon efteråt.
Kommer du att gå på efterfest ändå, och fira Calles och Eriks finalplatser?
- Jag tror inte att jag orkar. Jag är trött och vill helst bara hem till hotellet och sova.
Toves familj inte på plats

Under gårdagens sändning saknades Toves familj på plats i Scandinavium, och när hon åkt ut var det istället en bekant till familjen som var först fram för att trösta.
Strax innan hon lämnade Scandinavium kramades hon om och tröstades av juryn, som gav henne lovord inför framtiden.
- Jag är övertygad om att hon kan lyckas även utanför Sverige. Jag är inte ett dugg orolig för Tove. Jag hoppas bara att hon inte går hem och surar efter det här nu, säger Laila Bagge.




Igår hade Tove namnsdag!!
Jag hann inte logga in så darför får ni en bildserie idag!
Kommentera en fin hälsning till Tove!<3
Några av bilderna är från www.ToveStyrkeOstman.blogg.se
Kommentera om ni tar bilderna(:
Xoxo//
♥♥♥Tove´s största fan♥♥♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: