Musica la Tove Styrke del 12

Juryns kommentar:"Du bevisade att du kunde ta den här låten och göra den till din egen" Sa Andreas

Min kommentar: Själv tycker jag som Tove låten är vädig plat det är typ bara Can get ypu out of my heade och lalala men jag tyckte att den vart bäst när Tove sjöng den;)





Juryns kommentar: Jag sitter här och sumerar din höst och jag tror att du har en värdig plats i finalen sa Laila Bagge.

Min kommentar: Jag hoppades att det Laila sa blev sann men dte blev det inte:(
Men när jag såg denna uppträdande och när Tove åkte ut den veckan så tänkte jag "Början tog oss till slutet"


<--- Bild från när Tove sjöng;)











<-- Bild från när Tove sjöng för sista gången i Idol!<3


Jaha nu tar Musica la Tove Styrke också slut vad ska man hitta på nu da i bloggen?
Det händer ju inget nytt om Tove just nu:/

Postat av: Jimmy

Det händer visst saker. På tovestyrkebloggen finns det en länk med ett litet klipp från en ny låt med henne.:)

2010-05-02 @ 21:48:26

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: