Så j***a lite upptradering!

Alltså jag spricker snart! Jag hatar att bara upptradera typ nästan 1-3 gånger i veckan! Det händer ju typ nästan ingenting ! Tove är så hemlighetsfull, mendet kanske man ska vara om man ska släppa en skiva men ändå jag sprikcer snart!Jag har inte nå j***a tålamod kvar längre!!!! Jag letar och letar och letar och letar men hittar ingenting! Och jag har ju en annan blogg om mina andra idoler Vanessa Anne Hudgens och Justin Drew Bieber(bloggen heer www.foreverjustinvanessa.blogg.se ) Och där hinner jag nästan inte med allt upptradering för de är så himla mycket! Och om Tove? Ja ni ser själva hur lite det är!

Postat av: Peter

Det gör väl inte så mycket om du inte uppdaterar ofta? Lägg upp det här klippet förresten: http://www.youtube.com/watch?v=GcTI_KtEJBY.

2010-05-31 @ 17:02:46

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: