Var det bra att Tove kom 3:a i Idol?

Jag har tänkt på en sak, jo att var det bra att Tove kom 3:a i Idol? Egntligen så tycker jag att de är hiss och diss för att om hon kom på första plats så skulle vi ha haft en skiva redan nu och de skulle vara underbart! Men att hon kom på tredje plats och fick kontrakt så är det också bra! För att få hinner Tove att tänkta ordetligt för att ha bra låtar och inte behöver att bli stressad och hon hinner att utvila sig! Ochd et är ju bra! För Eriks skiva var tvungen att släppas en vecka efter han hade vunnit och då måste ju hann vara snabb och så hinner han inte tänka noga på vilka låtar han ska ha utan de måste gå snabbt och jag tror också att han blev rikitigt trött efter det och medasn han hållde på att göra skivan! Så darför så tycker jag nästan att de var bra att hon inte vann men på ett sätt inte! För ingen säger ju vad som kommer att hända med Tove! Så men vad tycker ni? Hade det varit bättre att Tove hade vunnit hela Idol eller att hon kom på tredja plats? Men i mina ögon så är Tove en vinnare och kommer alltid att vara det...
Ni får också 2 fina bilder på den underbara Tove:



Postat av: anne

vrf lägger du upp samma saker som tovefan.blogg.se

2010-05-29 @ 11:21:44
Postat av: Erik

Bra fråga!

Nu när man vet att Tove ändå fick skivkontrakt tycker jag det är bra att hon inte vann. Nu har hon fått tid på sig att göra en riktigt bra skiva. Den där skivan som Erik och Calle släppte för jul var bara låtar från Idol och de finns ju ändå på YouTube.

Men det var tråkigt att hon inte var med i finalen.

2010-05-30 @ 18:18:13

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: