Vilken tycker ni är Tove´s bästa uppträdande?

Vilken tycker ni är Tove´s bästa uppträdande?

All These Things That I've Done?




Life on Mars?


Hor N Cold?


Will you be there?


We're Not Living In America?



Mack the knife?


In the getto?


I wis I was a punkrocker?


Feat Erik Grönwall Kids?


Himmlen är oskyldigt blå?


Sweet Dreams?


Pride?


Since you been gone?


Can get you out of my head?


The greatest love of all?
'

Själv tycker jag alla hennes uppträdande var och fortfarnde är lika bra! Men ska jag välja sp blir det himmlen är osyldigt blå och The greatest love of all! Himmlen är osyldigt blå där fick man se en helt annan Tove vi var vana att se! Och hon gjorde det så j***a bra alltså! Serriöst bäst! ;) Och The greatest love of all var ju hennes första och sista uppträdande i Idol och de var ju på hennes audition jag börja digga och gilla Tove!<3 Och hon sjöng ju på sin audition The greatest love of all!<3 Så men vad tycker ni?

Postat av: plingplong

Mack the Knife, All These Things That I've Done, Since You Been Gone och Himlen är oskyldigt blå är nog mina favoriter.

2010-05-30 @ 07:50:55

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: