Tove Styrke - Ljusnan!

Jag trodde aldrig att Tove eller nån annan av mina idoler skulle vara med i Ljusnan.
För er som inte vet vad ljusnan är så är det en tidning som kommer ut varje dag till lilla Bollnäs är uppe i Norrland och även till Kilafors, Edysbyn och andra städer och byar runt om Bollnäs och Ovanåkers kommun.
Idag så såg jag tidningen och jag bah : Tt--t--to--oooov--vvee!!!!!!
Så jag börja att ta foton med min mobil så jag bah tänkte "vafan håller jag på med jag har ju en system kamera" så jag tog min kamera och tog foton.
Jag vill verkligen att ni visar respekt och inte tar bilderna gör ni det så kommentera och länka mej om ni lägger ut som på eran blogg, hemsida , fb , bdb eller en annan sida.
Här har ni iallafall bilderna:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: