Svar På Tal!

Denna fråga fick jag i JULI!!!!!
Men fråga mej inte varför jag inte har svarat men nu svarar jag.

Fråga:
Vilken bra idé att maila och fråga!
Fick du veta nåt mer? Till exempel när det kan vara, vilken sorts spelning och vilka låtar (hon har ju bara en egen låt ännu).

Det låter ju jättedyrt, men hon är så klart värd vartenda öre.

Svar : Tyvär jag mailade såhära:
Heej jag var inne på tovestyrke.se och där stog det att man ska mail till dej om man vill boka Tove och jag vill göra det så jag undrar hur mycket det kostar?

Jag fick ett mail där det stog:
Vad ska de vara för spelning?

Jag svarade detta:
Jag fyller år snart så jag vill att hon ska vara där då och sjunga;)

Och då svarade den personen:
Okej då kostar det 100 tusen kr.

Postat av: ....

HAAHHAHA VAA 100 TUSEN KR, driver dem eller, fyfan va sjukt. de e ju totalt överpris :S fattar inte hur man kan överdriva så mkt, de e ju inte precis michael jackson som håller i mikrofånen

2010-10-10 @ 02:29:41

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: