Ointressanta inlägg?

Jag har tänkt på en sak jo jag har märkt att statestiken har minskat kanska mycket och jag tror att det beror på att jag inte gar så intressanta inlägg. Men tänk på att denna blogg upptraderas av en 13 åring Bollnäsbo. Så min fantasi är inte på hindra utan jag skriver om de jag gillar att skriva! ToveStyrkebloggen.webblogg.se skriver intressanta inlägg det vet jag men jag vill inte kopiera från de! Så jag vill skriva och ge nyheter på mitt egna sätt och inte deras;) Och vad jag har fattat så är dom som har Tove Styrke bloggen äldre än mej och inte nån liten tjej eller kille;) Jag försöker att upptradera så mycket jag kan men ibland finns det ingenting och då måste ni visa respekt för det och inte bara säga/tänka "Äsch jag slutar läsa bloggen hon upptraderar ju ändå ingenting" jag försöker så gott jag kan och vill verkligen att det ska finnas nyheter om våran älskarina Tove Styrke men om det inte finns nått så kan jag inte bara trolla fram det även om jag vill det;) Detta inlägg är inget inlägg där jag kränker er utan jag vill bara säga/skriva till er hur jag känner mej. Jag hoppas ni förstår vad jag menar:D Ha det gött//Demhat Bieber

Postat av: jiminy

Jag kommer in här och läser, ville bara säga det!

2010-10-03 @ 15:58:17

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: