Top Model-Alice: "Folk Tror Att Jag Är Tove Styrke"

Alice Herbst och Tove Styrke är så lika varandra att folk ibland tar fel: - Jag fick massa smink för att en kassörska trodde att jag var Tove, berättar Alice för Nyheter24.

"Top Model”-vinnaren Alice Herbst, 19, är bedårande vacker med sin blonda page, sug i blicken och ungdomliga ansikte. Men hon är inte ensam om sin look – likheten med Tove Styrke är slående.

Alice påminner till och med så mycket om den före detta “Idol”-deltagaren att folk till och med tagit fel.

– Jag har hört ett par gånger att vi är lika, ja. En gång i en butik i somras så kollade kassörskan på mig jättemycket. När jag kommer till kassan och ska köpa ett litet läppglans så har hon plockat ihop massa produkter och säger "Det här kommer du få, du har en blogg va?". Och jag bara "Ja...?" och sen säger hon "Tove Styrke, jag älskar dig", berättar Alice för Nyheter24.

– Men jag var tvungen att säga att jag inte var Tove, men hon sa att jag var så snygg så jag fick det ändå, hahaha, tillägger hon.

Alice själv tar det som en komplimang.

– Jag tycker hon är snygg, säger hon.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: