Tyst som en mus*

Det har varit så tyst om Tove! Sony music sa ju att hon skulle släppa ett album och sen da? Varför meddelar dom inte nått mer? Tove har skrivit på sin bdb(bilddagbok) att hon har varit med Sony music men inte när albumet eller kanske en singel kommer ut. Men nu vet jag inte om jag tror att albumet kommer ut på sommaren för om den skulle ha gjort det så skulle en singel komma ut först! Men ingen singel har kommit ut ingenting har kommit eller jo bara några sekunder från young heart men vi Tove fans vill veta mer om Tove!!! Jag orkar inte längre vänta mer!! Men jag har en ide!:) Jo att kan inte alla Tove fans sicka in en video eller att bara prata om hur mycket dom älskar henne och hur mycket dom vill att hon ska släppa en skiva eller bara att säga nånting som kommer att hända i framtiden med Tove!<3 Fast alla vet ju att Toves framtid ärljus men ändå=) Och efter ni har spelat in en video så sickar ni den till [email protected] så kommer jag göra en hell video av den och lägga in den på Youtbe och efter det ska jag sicka länken till Tove på bdb;) Visst låter de bra alla Tove fans? Så kom igen Tove fans sprid detta vidare satt det kan gå och göra en video!<33 Ha det gött;)

3 Söta bilder på Tove:






















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: