Musica la Tove Styrke del 7

Juryns kommentar:
"Du har en otrolig charm, du är otroligt vacker och du sjöng riktigt bra idag"-Sa Laila Bagge

Min kommentar:Jag brukar inte lyssna på sånna låtar men efter jag hörde denna låt så vart jag typ kär i den!(L)
Men ärligt talat hon ägde hon var så sööööött och bara BÄST:D


Kolla på videoklippet(Kommentera gärna vad ni tycker)

Postat av: Amanda

Håller mej dej! Har typ aldrig lyssnat på såna låtar förut, och så är de med dom flesta låtarna Tove sjöng under Idol. Och nu lyssnar jag på hennes dygnet runt :]

Tycker hon gör nästan alla framträdande bäst! <3

2010-04-13 @ 19:10:22
Postat av: Jimmy

Jag håller med dig.. Hon är så jävla vacker i denna ocksån:) Men visserligen är hon alltid vacker men i denna var hon lite extra vacker.:D

2010-04-13 @ 21:22:45

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: