Mini intervju med Tove♥




Kalsonger i väskan ger tur. Det tror i alla fall Tove som packat ner några inför kommande säsong av Idol.

 

Hej Tove, hur bor du när du inte är med i Idol?

- Hej! Då bor jag med min familj i ett stort hus. Jag lever oftast i en himla röra, mitt rum är stökigt men mysigt. Huvudsaken är att man trivs, det är det viktigaste i ett hem.

 

Vilken pryl har du alltid med dig?

- Typ alla mina prylar. Min väska är alltid proppfull.

 

Om det började brinna och du fick rädda en sak, vilken skulle det vara?

- Min diana-kamera. Det är en sådan där liten plastkamera, du vet, som man ofta tar ganska kassa men ibland jättehärliga bilder med! Jag skulle inte vilja att den brann upp.

 

Om du fick byta ut något i ditt rum, vad skulle det vara?

- Jag skulle vilja byta ut mina fönster mot en balkong. Jag älskar att vara utomhus utan att behöva gå ut, haha.

 

Vad packar du ner i din resväska inför Idol?

- Kallingar, dom ger mig tur! Behöver inte ha på mig dom, men har jag ett par i resväskan så går saker och ting vägen. Har jag fått för mig i alla fall.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: