Svar på frågestunden..!<3



Postat av: L

Jag undrar om du har sett Tove på riktigt?

Sv:Neej tyvär har jag inte det men det är min högsta dröm(och att träffa Vanessa Hudgens men det kanske är litte svårare)



Postat av:S

Hej väldig fin blogg du har:D
Vet du hur det är mellan Tove´s pojkvän och Tove?
Skulle bli glad om du svarade!<3

Sv:Hej :D Gud vad glad jag blir att du tycker att min blogg är bra(:
Tove var tillsammans med sin kille (Thor) under idolperioden. Men hon gjorde slut.
Innan hon gjorde slut med honom så skrev hon på sin blogg att han var perfekt och han hade bara det hon vella ha hoss en kille.Men sedan tog det slut. Jag vet inte vad orsaken är men det kan ju ha varit mycket uppståndelse av media eller att dom bara tröttnade på varandra. Det var Tove som gjorde slut om du undrar.



Postat av:Linnea

Hej kan du skriva vart du tar bilderna?
Och vart får du all fakta och bilder i från?






Sv:Heej(: Klart kan jag det men inte hella tiden  men ibaland..!<33
Men ni kan ju ta mina bilder och sånt :)
Jag får fakta ifrån:
www.aftonbladet.se (sofi´s mode)
www.glamour.se
www.wikepdeia.se
www.vk.se
www.google.se
m.fl.



Postat av:Anna

Hej tack för en super bra blogg om Tove!<3
Nu undrar jag om Tove kommer att ha nån turne eller släppa en skiva?
Tacksam för svar!

Sv:Naww varsegod det värmer när du säger så:D<33
Tove komemr att släppa en skiva men inte nu kanske till sommaren=)<33
Just nu vet jag inte om hon kommer att ha nån turne men jag meddelar så fort jag får reda på nått=)<33


Postat av:Martina

Hej tack för en super duper bra blogg om Tove den är den bästa Tove bloggen jag har läst!<3
Men nu till frågan vilket ämne hatar Tove och vilket älskar hon?
Och vad kan Tove inte leva utan?
Ha en bra dag puss!<33

Sv:Gud ni gör mej tårögd för eran fina kommentarer..!<33
Tove hatade bilogi i skolan och älskade musik!<33
Nu går hon på musiklinjen i Midgård skolan i Umeå.<3
Tove kan inte leva utan kärlek,chips och musik<33

Postat av:Elin


Hej är Tove vegetarian?

Sv:Många tror det men neej det är hon inte!



Postat av:Sanna

Bra blogg!<3
Vet du om Tove har en blogg?
Och om hon har en vad heter den?

Sv:Just nu har inte Tove en blogg som är tråkigt att hon inte har:(, men hon har ju kvar sin idol blogg som heter:
http://tove.idol.tv4.se/
Kolla den men det står inte vad hon gör dom här dagarna utan idolperioden.!<3
Jag meddelar snabbt om hon får en blogg:D<33




Postat av:R
Hej fin blogg!<3
Vilken låt sjöng Tove på audition?
Skulle gärna vella veta det!=)<3

Sv:Tack tack(:
Tove sjöng "The Greatest Love Of All" på sin audition..!<33




Postat av:


Fin blogg!!!!

Har två frågor den första är om tove;
har hon någon blogg elr nån hemsida som hon skriver på?

Och om "dig":
hur många unika besökare har du per dag?:)
kram!

Sv:Neej tyvär har Tove inte en egen blogg eller en hemsida:(
Jag har runt 15-25 unika besökare per dag=)<3





Hoppas ni är nöjda med svaren.!<33

För det var verkligen super duper kul att svara på dom(:

Jag lovar att det kommer fler frågestunder fram över=)<33

Puss och kram och ha en trevlig Måndag..!<33


Postat av: L

Tack för svaret(:

2010-02-03 @ 15:47:33
Postat av: Anonym

Tack för att du svarade på min fråga det betdyer=)<3

2010-02-03 @ 15:48:01
Postat av: Anonym

Tusen tack för att du svarade på min fråga:D<3

2010-02-03 @ 15:48:34

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: