Intervju med Tove ofcourse..<3



Tove Östman Styrke om fanmail från Idol: "Störda"


Hon gör både killar och tjejer lite småkära.
Men kändisskapet har en mörk baksida:
- Jag får helt är störda mejl, berättar Tove.

 

Tove Östman Styrke, 16, är det här­­liga ”Idol”-stjärnskottet som satt störst prägel på Idol 2009. Redan på väg att bli en stilikon, ett naturbarn med skön attityd och starka här och nu-kvaliteter, men med alla förutsättningar för att stanna kvar på scenen i framtiden.

 

Apsnygg i cocktailklänning. Foto: tv4.se

Hur är det att helt plötsligt vara ett känt ansikte?
– Det är smickrande att yngre tjejer ser upp till mig och det är roligt att ha fans. Vissa skriver helt störda mejl! En del killar försöker verka smarta i rubriken, typ: ”Viktigt”, ”Bråttom”, ”OBS, inget fanmejl”, och sedan står det: ”Jag är kär i dig, vill du gifta dig med mig?” Det handlar om kärleksbrev, unga tjejer som gjort collage av bilder på mig eller folk som vill ha autografer. Utanför hotellet där vi bor kan det stå 40 personer som vill ta bilder, ha kramar

 

Har du några unika specialiteter?
– En grej, som nästan är en last, är att jag alltid ska analysera folk. Så fort jag träffar en ny människa måste jag läsa av henne. Det gör att jag snabbt kan förstå varför någon beter sig underligt. Samtidigt finns risken att jag dömer folk, och det är ju jättedåligt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: