PROMOTIONBILDER!




Här är Toves promobild! Den ska skickas ut till press när skivbolaget skriver och berättar om singeln hon släppt! Visst är hatten fin? Jag hittade den hemma hos min syrra, hon har ca tusen hattar eftersom hon är galen. Skoja, hattgrejen obviously runs in the family.



Åh fina lilla baby girl! Den här bilden gillar Tove väldigt mycket och jag också! Jag tycker att hela bilden är väldigt björkesque på något sätt.



Här ligger Tove i solariet, eftersom man måste va brunbränd om man ska vara popstjärna! Tog bilden själv med min mobilkamera, nästa vecka ska vi träffa Tove och sätta in långa blonda extensions, förstora hennes läppar med injektioner, operera hennes tuttar samt sminka henne som en hora! SKOJA!!! <-- Bra att hon skoja!

Rikitgt snygga bilder på Tove;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: