Ny Design ?

Jo det är såhära att jag har köpt 2 designer av Nathalie (en till denna blogg och en till min andra) men eftersom jag har typ precis fått den jag har nu så sa jag till henne att jag vill ha designen till denna blogg litte senare (till min andra blogg har hon redan gjort). Jag älskar designen jag har nu men vad tycker ni?
Ska jag ha kvar denna ett tag till eller ska jag be Nathalie att börja göra en till denna blogg?
Men tänk på att då kommer den deisgnen vara kvar lääääääääääänge (i allfall tills jag orkar eller ber nån att göra åt mej eller hellt enkelt köpa en ny).
Nathalie gör proffsiga designer alltså hon gör dom precis som man vill ha dom;)
Klicka HÄÄÄR för att komma till min andra blogg (så att ni kan se deisgnen där satt ni får en smakprov sådär) och klicka HÄÄÄR för att komma till Nathalies portfolio (där hon har sparat alla sina designer som hon själv har haft och som hon har gjort till andra)
Det är ni som bestämer:)
Ha det gött//Demhat Bieber♥


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: