Artikel Om Tove I En Italiensk Blogg

"Och jag avslutar med min sång för tillfället. Kom ihåg hur förra sommaren jag skulle bli galen för den första singeln på en tredje plats Idol Sverige? Så redan Jag ger dig ledtrådar.
Tänk om jag berättade miljoner enheter ska förstå vem jag pratar om, eller hur?
Men kritikerrosade och älskad av hela Sverige är tillbaka Styrke Tove ! (Inte riktigt borta, och detta verkar vara den första singeln från sitt andra album).
Låten heter Call My Name och hon är Gud. Så älskar det."


Artikeln var på italienska och eftersom jag har spanska kunskaper (italienskan och spanskan är nästan likadant) så översatte jag men jag tog lite hjälp av Google Translete när ord jag inte kan kom upp.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: