Årets Look I Samarbete Med L´Oréal Går I År Till: Tove Styrke!



Tove Styrke, 19, går från klarhet till klarhet: från Idol till de utsålda scenerna, från rosa till blått hår, från grunge till elegans. Och för att citera New York Post: Gorgeous Swedish pop perfection! Vi träffade henne innan galan.

av MARI JANSON foto ALL OVER PRESS

Hur firar du i kväll?

– Med champagne med mina vänner, jag ska vara jätteglad och njuta av kvällen!

Bästa partytrick?

– Glitter gör alltid susen, tycker jag. Gärna i hela ansiktet, och det går aldrig att få bort. Men jag gillar det!

Ditt bästa mingelknep?

– Ibland pratar jag om vädret, fast det är rätt genomskinligt … Det bästa är nog att inte fastna vid en punkt, att hålla sig i ständig rörelse.

Vad beställer du i baren?

– Öl oftast.

Har du alltid varit en modexcentriker?

– Det visuella är en stor del av uttrycket, det är lätt och roligt att uttrycka sig med kläder. När jag var liten bodde jag i utklädningslådan.

Vad har du på dig hemma i morgon?

– Jag har ofta på mig konstiga saker även om jag är hemma ensam: peruker, massa smink och glitter. Det är bra för kreativiteten! Men om jag är hemma och sjuk blir det bara något bekvämt, som en onepiece.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: